Dr. Quinn.




När jag var liten så var serien Dr.Quinn absolut en av favoriterna.
haha... kommer ihåg än idag, hur arg jag kunde bli på mig själv om jag missade att spela in ett avsnitt.
Vilket jag som barn och då inte visste. Var att man senare i livet kunde köpa alla avsnitt o boxar på internet. Så nu då...
Sesong 3, som står på tur. hmm.. antingen köp den själv. Eller kanske får den av någon på födelsedagen.
Vem vet.. får väl vänta in till den dagen så, så tar jag ett beslut senare. =) hehe


Kommentarer
Postat av: Jona

En klassisk serie som jag nog gör bäst i att låta vara oomsedd.

2009-05-18 @ 17:19:32
Postat av: S

Brian var söt på bilden

2009-05-19 @ 00:23:54
Postat av: Magda

Jag håller med dej, denna serie var och förblir bäst :) näst efter Greys Anatomy :)

2009-05-21 @ 11:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0