Dagar kommer, dagar går.

Jaha, nu har det börjat en ny vecka igen. Denna måndag började med att regna hejdlöst mycket.  Surt! Men aja...
De kommer fler dagar, fler chanser att kunna få solsken.

Helgen har inneburit att umgås med MASSA folk, och ha lite  huvudvärk, då och då. haha.. nämen.
Jobbade i fredagskväll. Det var väldigt roligt faktiskt.
Både givande och tröttsamt. Killarna och tjejerna är så sköna och härliga.
 
Sen lördagen innebar plugg, och tvätta, var ute och plockade blommor med mamma,
kolla på dansuppvisning i kyrkan.
Sen snabbt hem och äta lite mat, och sen upp till kyrkan igen för att kolla på Eurovison -09, med föräldrar o kusiner o pastorns familj o de som ville.
Under omröstningen somnade jag till... (det var så tråkigt tyckte jag). 
Så när jag vaknade upp, så drog jag o mina föräldrar hem. Kollade på det sista. Och sen slagga.

Söndagen blev det Gudstjänst i svenska kyrkan, efter det var det konsert med Tiger och hans vänner i tuppebacken. (har inte en aning varför det heter så. Första gången jag var där överhuvudtaget. haha..
kan ni tänka er,i lilla K-valley, och ett ställe man aldrig varit på)
Efter det så var Pastorsfamiljen hemma hos oss och käkade mat. Mycket gott var det.
När dom hade åkt hem så drog jag, mamma, pappa och farmor ut och åkte lite.. var i Bråbo, Brånäs, Applekulla. Ja.. Slutdestination var Äspenäs,bara för att jag skulle lämna ett telefonnummer till min kära kusin Anna. haha...
Men de hela var mycket fint.
Väl hemma, så var det till att plugga lite mer.

Ja, vad ska man säga... mycket folk och social dagar. Men mycket trevligt. =)
Får se vad denna dagen har att erbjuda, i detta regn.

För övrigt så tyckte jag att Islands låt  var fruktansvärt underbar i lördags! Malta var la inte så fel det heller, Norge funkar bra det med. Och att Sverige gjorde väldigt bra ifrån sig. =)

/Tessita - vill ha sol igen! och det är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0