Äntligen färdig...

Yes, jag log när gräsklipparen kom igång. =)
 Inte för att det var med min hjälp, utan att nu kunde jag köra igen.
Och då innebär det att gräset inte behöver bli långt. För blir det längre, så blir det mer svårt att klippa. Så de så.
Jag hade mina duster med den där gräsklipparen idag... den stannade ibland när gräset var för tjock.
Då tänkte jag "Störande skit gräskippare".    =)
Grannen var också ute,men klippte inte gräset utan rensade i sitt land.
Han kollade upp efter 4:e gången den stanna, och sa "jaha, du har för tjockt gräs"
och jag sa "Ja, det är ju det.. riktigt jobbigt".

Men gräsmattan blev klippt både på fram och baksida!
Gissa om jag är nöjd. Äntligen är man färdig med det för denna veckan.
NU väntas det i några dagar till, sen är jag på´t igen. =)  Oerhört spännande och se hur det går nästa gång.

/Tess - ?!?



               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0