Fika, mys och gemenskap.

Fika är något som folk i Oskarshamn Ungdomar/människor går in för mer och mer. :) Vilket jag inte misstycker. Det är aldrig fel med en fika, med härliga människor i sin närhet.

Idag fick jag möjligheten att fika med en kvinna och påbörja en god vänskap. Underbart och tacksamt. :) 

Annars så var det väldigt kul kväll igår. Hade några vänner hos mig. Och stundtals plippa vi ur. Med att dansa o flumma. :) Ibland måste man leka av sig.  Härliga stunder, härliga minnen, härliga kort. :)

Nu när det är bokrea, så har jag varit och kollat lite...  hmm.. lite svårt att köpa böcker ibland tycker jag. Men ja,
Jag har iaf än så länge köpt mig två böcker.

1. Om verkligheten är större...   Med Philip Yancey.  Ser fram emot den dagen jag börjar läsa i denna. Känns spännande och talade tycker jag.

2. En sista bön. Med Richard Montanari. Ska jag vara ärlig  så köpte jag vara boken för att den var så billig. hahah... men verkar som e ganska grov (hemsk) bok. Får se om jag klarar av att läsa ut boken eller inte.

Jag återkommer med dessa när jag läst dem. hmm... kan dock ta ett tag. haha..

Må väl kära läsare! /Tessita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0