Varför?

Varför måste jag vara den som ska vara perfekt jämt? (i andras ögon)
Varför får inte jag vara den som bara kan få vara med vänner,skratta, och ha roligt med,
utan att andra ska tycka illa om det?
Varför får inte jag vara den jag är? Varför måste jag vara den Tessa som andra tänkt att jag är. Och sen blir sura när de inser att jag är en annan Tessa.
Varför?
Jag är den jag är! Gör det jag gillar och tycker om att göra. Ta mig för den jag är. Annars var tyst.
Gillar du mig inte, så prata inte med mig då. Låt mig vara istället. Då slipper jag bli irriterad också.

Ibland blir jag bara lite arg och irriterad på vissa människor. Men jag respekterar och accepterar varje människa. Varför kan inte jag få det tillbaka då?

Det finns människor till allt. Mer eller mindre. Det är bara så.
Gaaaaahhhhhhhh..... Det finns en människa jag skulle kunna tänka mig snacka me nu...... (tror du vet vem du är...) Vi hörs nog av snart. :)

/Tessita - Lätt irriterad.

Kommentarer
Postat av: mirjam

Thats life ibland tyvärr.... Men förstår precis vad du menar. Låt det inte dra ner dig bara...då har de ju vunnit! kram på dig!

2009-06-11 @ 11:24:09
URL: http://famwirzen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0