två av tre

Jaha, då har jag jobbat 2 nätter. Och är inne just nu på min tredje natt.  Sen är jag ledig ett tag.

Igår den 11/7 alltså, då fyllde pappa år.  Mina föräldrar var fortfarande i Uppsala, så jag kunde inte vara med och fira honom. Bra på ett sätt kanske, sov ju hela dagen.
Men iaf... när jag ringde och grattade honom, så var det i skärgården i Stockholm, skulle åka över till Blidö och lite. Vilket jag rekommenderade starkt.
Och så gick de förbi Robert Aschberg. Trevligt tänkte jag... =)  haha... vad mer ska man säga?
 
Innan jag gick till jobbet idag, så kom dem hem från sin lilla tripp.

Händer det något i morgon? ;)

Over
/Tesssita - lalalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0