soft dag.

Denna söndagen var verkligen en soft dag.
Även om jag varit lite kreativ och både städat stället och städat bort julen hos mig. och kommit in i den gamla vanliga vardagen, med lampor och grejer. Även tvätta lite.
Annars har jag bara softat!!!
Kollat på tv, som visade The School of  Rock. Rätt så go film.
Sen blev det The Notebook. :) Den är bara helt underbar!   Sen blev det något avsnitt med Dr. Quinn.  haha... typiskt mig.
Sen senare på kvällen så kom Johannes, Wille och Jenny och hälsade på. Och vi kollade Trollkarlens hemligheter, följt av Dukes of Hazzard: The Beginning. :)
Skönt me dessa soft dagar ibland..

Måste i detta inlägg ge lite cred till min syster. Som har varit vaken i 50timmar! hah... galet men sant. Hon och några till gjorde denna utmaning.  Why? i don´t know. Fun? I think and hope they had. :)

Nä, nu snart blir det läggdags....
Börjar mitt nya liv som student igen imorgon. Ser fram emot detta äventyr.

Later dude!


Kommentarer
Postat av: Isak

Vilken galen syster du har! Aldrig att jag skulle göra sånt...men klart, skulle aldrig klara det, skulle slockna efter 24h.

2009-01-11 @ 23:25:11
Postat av: jossa

äh, 50 timmar är ingenting.. djupt besviken på mig själv! :)

2009-01-15 @ 19:34:20
URL: http://wirsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0