något av en slags sammanfattning...

Helgen har inneburit övernattning hos mig, barnvakt, träffat  gamla vän, ungdomar i alla dess lägen (nästan), viktiga samtal, möte, Gud. hmm... de tror jag sammanfattar det hela. :)  Alltså har helgen varit bra, även att jag lidit av huvudvärk.

Just nu saknar jag att prata med en viss människa... får se, kanske blir någon dag framöver.

Mina tankar går till min "morfar", andra människor jag känner, skolan...

Kommande veckan består av ganska mycket tror jag...närmare bestämt:  bönegrupp hemma hos mig, skolan, pluggande, sång, västerviksbesök, jobb, hockey, möte.

Men nu ska jag ta mig i kragen o försöka sova. :)



Kommentarer
Postat av: Jona

Har du övernattat hemma hos dig själv? Låter spännande.



Också en rolig slump för imorgon är jag hembjuden på middag hemma hos mig själv. Jag bjuder på korvstroganoff. Ser fram emot det.

2009-02-11 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0