Barbie

         Idag fyller Barbie 50år. Måste säga att det är ganska coolt. :) Jag kommer ihåg när jag lekte med barbie, man gjorde dem fina i håret, kläder osv. :) Mys!
hahha..... ville bara uppemärksamma er läsare om detta. :P


Annars går jag runt och har en låt på huvudet...måste jag måste säga bygger upp väldigt mycket.
Tänkte jag skulle göra ansträngingen och skriva ner texten. Härligt go är låten! Så njut av texten.

A thousand times  I´ve failed

Still your mercy remains

And should I stumble again

Still I'm caught in your grace


Everlasting, Your light will shine when all else fades

Never ending, Your glory goes beyond all fame

my heart and my soul, Lord I give you control

Consume me from the inside out Lord

Let justice and praise become my embrace

To love You from the inside out


Your will above all else, my purpose remains

The art of losing myself in bringing you praise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0