frågetecken som finns. Skratt som fanns.

 Denna bilden var den bästa jag kunde hitta på oss alla på kortet. =)
Lägger upp den för att otroligt härliga människor är dom alla. Detta togs när jag och Hanna hade slutat vårat arbete på Team Mission i Filippinerna. Vi fick diplom.
 Men för någon dag sedan så lämnade Bishop Romeo jordelivet och flyttade hem till Jesus.  Men en sån otrolig skön människa. Pratade glatt och ville att man skulle se så mycket som möjligt av landet när man var där. En man man skulle respektera på alla sätt. Och visa det när man träffade honom.
Och om jag inte minns fel så skulle man alltid när man träffade honom.
Ta hans hand och ta den mot sin panna.  För att visa respekt att han var gammal. 
Nu är det är sorg för pastora Nora och barnen mfl. Kan man bara fortsätta ha dem i sina böner.


Denna vecka har jag haft några telefonsamtal med en  vädligt goda vänner till mig. Har inte pratat med människorna på länge. Men ack såå kul det var!!  Det har verkligen gjort mig glad att höra deras röster.
Och lyft upp min vardag. Eftersom jag har varit lite trött på allt och alla och mig själv några dagar nu så var det verkligen kul. Lite ord som lyfter upp och skratt. Vad kan inte vara bättre än det?

I mina tankar just nu är, Vad gör jag? varför? Vad ska jag göra? När ska jag göra det som man vill och tänker på?
Var hör jag hemma?
Någon som har svar på något åt mig.... ja, var inte rädd för att berätta. :p

Tessita - I funderingarnas tankar och lyssnar på Josh Groban








Kommentarer
Postat av: sara

Gör vad du drömmer om! Go for it:)

2009-08-23 @ 22:38:01
Postat av: hanna

men go du är!=)

2009-08-24 @ 13:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0