Det vänder..

Det vänder sig mot mörkare tider. Vilket betyder att sommaren snart är över. Öde. Jag gillar sommaren vill ha den längre. Men kul med höst också, för det är väldigt mysigt. Tända ljus, brasa och vänner och skratt. =)
Men höst innebär också att man kanske flyttat på sig, börjar läsa kurser, hittat nytt jobb ja, you name it.
Men jag har verkligen ingen aning om min höst o framtid. En viss del i mig är så vilsen och ångest över detta. Medan en annan del i mig känner lugnt. (man är ju en Wirzénare, som har lugnet i sig iaf... ;) haha.. ) Och en anna del som bara säger, "skjut mig. Varför vet jag inte?"

Men man kan ju inte gå och oroa sig för massa saker hela tiden. Det funkar ju inte. 
Även om det är oroväckde saker som gör att de är lite mer så att ens liv kan få en annan vändning. 
Håll ut bara säger jag. Man kan drömma men inte agera ibland. Varför? Vet ej. Men det är kanske så att det måste det.
Och då får man göra det bästa av de i det.
Man kan ju också agara utan att drömma. Det kan funka, men det kan också gå helt fel. Men då är det nåt man får göra det bästa av det. Kan man göra både också då när det passar som bäst. Skulle ju det var ypperligt. Något för dem som vill, både träna och tänka på ibland.

Vänner kan man inte få nog av. 
Vänner kan man inte få nog av att glädja. 
Vänner kan man inte få nog av att bli glad av. 
Vänner kan man inte få nog av att le till. 
Vänner kan man inte få nog av att älska personen för precis den de är. I humor, utseende, personlighet.
Vänner är glädje. Tack gode Gud för det. =) 

/Tessa- Nu är det dags att sova. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha "high Five" så sant det du säger om vänner tessan!;D hakuna matata! Du e en bra vän!

2009-08-13 @ 22:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0