Påsken -09

Långfredagen.
Mat hemma i Wirséns huset.
Josef, Johannes, Elin o sen familjen. Trevligt.
Josef var duktig o sprang till K-Valley. Bra jobbat, verkligen.
Fick även se syrrans balklänning!! sweeet! :)
Efter maten o några timmar in i eftermiddagen, drog jag och dom andra till stan.. Jag hängde lite med Johannes o några fler. Hade det kul.

Lördagen
Inget speciellt på dagen, tog det lugnt och skönt ute i solen... lite sällskap på gräsmattan av Cim som kom o gick förbi.
Kvällen var det påskfest i betel! Det var kul och många där.
Smålekar o ordgrejer. (typiskt frikyrosammanställningar).
Drog hem lite tidigare.
Senare på kvällen, drog jag ute och kollade på allt folk som var ute.
Träffade några i gänget från Valley också. Trevligt!

Söndagen
Slöa o tog det lugnt på förmiddagen.
Åkte till Valley tidigare på eftermiddagen, käka tillsammans med familjen.
Övade sånger med pappa. Som han skulle sjunga på gudstjänsten på kvällen.
Gudsjänsten kom och  pappa sjöng, jag spelade och likaså Johannes. Sen sjöng jag och höll i lovsång.
Drog sen hem och käka lite kvällsmat med mamma o pappa.
Syrran åkte tidigare idag.... tråkigt.
Åkte sen hem o sov hemma hos mig! :) jag var så sjukttrött.

Måndagen
på schemat står det läsa, och gå o kolla på fotboll. :)
Vad mer, vet jag inte än.... får se vad som händer.

Det var en himla go helg..
NU ser jag framåt och inväntar tiden om ca. 3veckor.
Då kommer syrran hem igen. Men också alla andra. haha...  vi är 50personer.
Livat o kul. :)

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0