Måndag

ja, vad ska man säga... EN måndag kan ofta kännas tråkig tycker jag.
Man början en ny vecka o så.

Men igår blev dagen väldigt go! :)
Skolan först, sen mötte jag upp två brudar. Vi drog inte till stan o skulle käka... vi käka, Sen kom ännu en tjej.. och 2 killar.
Vi hade kul.   Sen hälsade vi på min syster som kom till Oskarshamn med bussen.
Sen hem till mig lite och flumma.
Sen kom det ytterligare lite folk... vi hade trevligt, prata, skratta.

Sen sov en tjej hos mig....  blev lite sent. Men vem dör för det, INGEN. Utan vi hade kul. hahah..

Ibland undrar jag hur mycket jag orkar när jag har huvudvärk. Helt sjukt. Men Jag orkade med hela dagen igår iaf.  Thank you lord.

Idag blir det en lektion. Solen lyser o är fin. Vilket gör att jag snabbt väljer att vara ute så mycket som möjligt idag.
Härligt!

/ T -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacccckar TEsssa för en härlig dag / natt ;)

Undrar skarpt vilka de där brudarna är och vilken tjejen är, som du pratar om :D hhaha

2009-04-08 @ 16:41:15
Postat av: Anonym

Tacccckar TEsssa för en härlig dag / natt ;)

Undrar skarpt vilka de där brudarna är och vilken tjejen är, som du pratar om :D hhaha

2009-04-08 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0