Bio

Ikväll fördrev jag tiden med att gå på bio.
Var faktiskt och kollade på Wall- E.  well, ja den var la söt.
 Ännu en disney film.
Handlade om robotar. Men sen var den väldigt romantisk också, vilket  jag inte var beredd på. Väldigt romantisk var den. Nästan störande för att vara en disney. haha..
Men det är jag som tycker så.  Men visst den var fin och bra på sitt sätt


 Just nu har jag lite andra saker att tänka på. Dels om jag ska till västkusten och sjunga.
Och sedan vad jag ska göra med mitt liv. =)
En stor fråga, som gäller mycket betänke tid. hmm.. Vad ska/vill jag bli????????
Thats the big ?.
Skriv nåt om du har någon idé eller tanke på vad jag kan bli. :) uppskattas.

Tills vidare....

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej Tessa! Vet du vad :-) Jag tycker du ska flytta till Sthlm såklart. Tänk på vilka saker du gillar och tycker om att göra sen så finns det mängder med saker du kan göra:-) Tex barnskötare, vården, jobba i butik, säljare, sotare :-) , polis mm mm . En sån skön tjej som du klarar ALLT! Kram C

2008-09-19 @ 17:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0