Kul och Människor.

Okej, nu vart det tag sen jag skrev.
Ja, vad ska man säga... jag har hunnit med både de ena och de andra.

Hunnit  umgås med sina vänner. Haft feber för en dag, (även idag feber lite konstigt, det bara kommer ibland, o då blir det hög, väntar nu bara på att förkylningen bryter ut)
Umgåtts med Ester, Äpplepajskväll hos Anna,Ungdomsmöte,Gudstjänst,Hängt med killkompisar. Veckan ha varit bra på många sätt, men också lite jobbigt. speciellt dagen med feber. men det blev en idolkväll, och med mys med Ester. Elda upp en brasa i öppna spisen,lite godis o varm nyponsoppa. :) inte fel.

Fått även möjligheten och tacksamheten att få träffa en ny bekantskap och vän. Otroligt rolig o skön kille. Härligt med nya vänskaper. =)

Är även nu hamstervakt. Eller jag ska gå och mata, och byta vatten varje dag. =)  Så snart ska jag försöka ta mig dit, och fixa det. Ska först se färdigt på en film, som jag tog på. Börjar bli riktigt trött igen, tror att min feber börjar gå uppåt lite igen. segt.. aja, får se hur det går. Kanske ska försöka sova lite först också.

Kommer in senare, med ett annat inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0