Helgens o lite vardags bravader...

Bravader vet jag dock inte om det är riktigt.  hehe.. men,men..

Fredagenskväll blev så lyckad, att få vara tillsammans med Ester. Skön tjej och skönt häng. Idol var på tapeten. Måste ärligt säga att det var första gången för detta år, då jag såg hela programet. =)
Efter Estervistelsen, gick jag ut en sväng.
Hamnade då på hamngatan med att träffa lite vänner, snacka.... Mötte upp Noah, Johannes o Timme. Senare blev det bara jag och Johannes o Cim kom. Vi snacka, jag käka en sallad på planeten...
Och sedan en hemvistelse hos Cim. Skönt soft häng hos Cim, gjorde dock att jag kom hem sent. När klockan blev 03, kände jag att  nu var det dags att dra sig hem. Så de sluta med att Johannes också drog då.
Så ja, klockan var typ 4 nåt, när jag gick o la mej. sent o fint. ;)

Lördagen bestog av att jag sov på förmiddagen...och sen kom en tjej förbi och hängde hos mej. =)
Slutade med att käka på McDonalds med två sköna brudar. =)
Kl.16. Var det ett sjukt bra möte i pingstkyrkan. Kommer inte ihåg namnet på prästen som var där. Men det var en ekumeniskhelg med alla kyrkor. Fullsatt var det.
Kl.18, andra mötet med denna människa. Lika bra då. =)
Träffade även min far, som var där och lyssnade också.
Efter denna tillställelse i pingst.  Blev det scones och the hos underbara Johanna. Väldigt trevligt måste jag säga. Det var jag, Johanna och Ester.
Sedan blev det hamngatan/monas café... ja vad ska man säga. Folk man känner man träffar. Ungdomar som springer till en o hälsar.. trevligt.
Återigen blev det sent..... samma tid som kvällen innan typ... hua..

Söndagen blev inget att göra på förmiddagen. För då sov man! =)
Men eftermiddagen, återigen ett möte i pingstkyrkan kl.16. Lika bra som dagen innan! Inget snack om saken.
Sen på kvällen kom två killkompisar förbi, för att bråka lite med mej. haha.. kul. man behöver ha de lite. Sköna grabbar att umgås med. Man blir alltid glad. =)
Och senare så Ester o Wilmer... o lite efter det kom Simon o Josef och tittade förbi.  Inte fel. Kul o trevligt.
Men återigen blev det samma tid som kvällarna innan, när det var läggdags. hmmmm..... dåligt detta. haha.

Måndagen, ja, vad gjorde jag egentligen? käka mat med E o W o N. Sen hem, göra iordning lite... Sen kom N förbi, vi handla lite, gjorde varma mackor, och sedan kollade på en gammal 90-tals film med min kära tant. =)
Inte fel det heller, många skratt...

Tisdagen har jag inte gjort nåt, letat efter lite grejer, kollat upp lite saker..... bara varit själv, skönt det me.
Kvällen bestog av att gå hem till K tillsammans med E, och ha en liten tjejkväll. Fruktansvärt trevligt och skönt.
Precis vad jag behövde. =)
Och tror jag lyckades både göra farmor nervös och lugna ner henne, inför hennes Estlandsresa. =)
Hon är för go. haha...

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Glömde ju skicka min bloggadress, men nu har du den!!! Hoppas du får en jätte bra helg!!

kram Petra

2008-10-24 @ 10:08:20
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0