Fredag.. !?

När jag vaknade till imorse så insåg jag när jag kollat på mobilen, att det var fredag idag. hmm.. kändes lite konsigt men kul.  Gick upp sent.... så jag kände att jag skulle jag hinna med att dra mej in till stan så var jag tvungen att stressa. Stannade upp och tänkte efter, att näe orka stressa.  Men efter 5min var det dags, då ångrade jag mitt beslut, så jag stressade i mej lite frukost, på med kläder, göra mej iordning i håret, när jag var precis färdig, så ringer Johannes, kollar vad jag gör och om jag skulle me in till stan och vinka av Manne och Victor vid bussen. Vilket sammanträffande, för det var det jag hade tänkt göra... så Johnny hämta upp mej, vi drog in... Småsnacka lite med grabbarna... sentimental stunden var sedan inne, mammorna fällde sina tårar och önska dem lycka till, sedan vinka. =)
 
Efter den lilla stunden, så tänkte Johannes och jag har vi drar och käkar lunch på kinaresturangen... på Cecil för en gångsskull, för att han syster Deborah prao där. Sagt som gjort... när vi var där, så var även J´s föräldrar o yngsta syster där... trevligt. Så det blev för min del en lunch tillsammans med familjen Andersson. =)  alltid lika trevligt att träffa dom.

Sen var det dags att dra sig hemåt.... satte mej här, och tänkte att jag kunde ju dela med mej lite av min dag hittills..
Upptäckte att jag hade missat lite inlägg från på min kusins blogg, om sonen Milo. Fick även se att jag missat totalt att min andra kusin har gjort en blogg om sin son Tyson. Ska bli grymt kul att följa dessa småliv, o se på bilder när dom växer och växer....  =)
Ska senare spendera ikväll med min vän.. Ska bli väldigt kul, skönt och behövligt för oss båda. =)

Återkommer med mer inlägg.
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0