Snö :)

Ja nu är det snö ute, och måste säga att det gör en verkligen glad! :)
Det är verkligen mysigt med snö, när det verkligen är snö och slask. hehe..
Har nu ikväll satt upp mina julstjärnor och fått en mysig look i rummet. Det gör ju bara att man längtar ännu mer nu till jul,än vad jag gjorde innan.
Det är så mysigt, stjärnor, snö, ljus o en brasa. Det slår inte fel någonstans. :)

Helgen har varit bra.. Har inte gjort allt för mycket, men det blev en del iaf. :P
Fredagen blev så att jag och Ester åkte till Kristdala, för att bara ta det lugnt och skönt där. Vi var hemma med mina föräldrar, fikade o kollade på Idol, inte fel.
Lördagen började så pass att åka med buss hem till staden igen. Fika, leta present, och 35års kalas. Sedan blev det en sväng i kyrkan. Men var hemma tidigt för att vara en lördag och för att vara mig. haha..
Söndagen började med Gudstjänst i Pingstkyrkan, det var kul och bra. :)
Senare bara slöeftermiddag med min syssling som kom och sov i min soffa i några timmar. :P
Sedan soft häng med några vänner hemma hos mig. Sent och gött blev det.  :)

Vad kan man mer säga? Underbart att ha vänner, som man känner att man bara kan umgås med utan några krav alls. Precis som det ska vara. Tack för att ni är dem ni är. Uppskattar och glädjs! :)

God Bless You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0