Praktik...

Just nu går jag på praktik om dagarna, eller det känns mer som ett tidsfördriv. Inte kul att bara vara hemma om dagarna heller. Men det är skönt att ha något och göra på dagarna. Eller någe vettigt iaf. ;)
Men jag är på Lp-kontakten. Det är soft. Men väldigt kul och intressant. Människor får komma dit på dagarna....  men speciellt människor med olika behov. Och dessa människor är helt underbara. :)
Man har mycket kul, mycket yatzy, mycket skratt o alltså måste ju säga att det är inte helt fel. :)
God kontakt med många.... roligt, och en lärdom verkligen.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Hehe, jo när man får barn är det kvalitetstid som gäller helt klart! Det är då man ska hinna med så mkt som möjligt på så kort tid som finns. Blir inte så mkt av den varan när vi har barnen. Å nu har vi haft min dotter här i 1,5 vecka....behöver jag säga mer?? Hoppas allt är bra med dig vännen!!

kramar

2008-11-30 @ 06:55:17
URL: http://glamouricious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0