Fort en helg går..o nu redan 2 dagar in i veckan.

Helgerna känns ibland som att det går mycket snabbare än vardagar. hmmm Varför?
Iaf. Denna helg har varit intensiv, men mycket trevlig. Tänkte dela me mig lite..

I fredags kom en kompis (Angelica)  till mig... länge sen man umgicks, så det blev extra kul. =)
Vi hann me lite både shopping, simhall,käka kebab ute, och sen dra hem och kolla på Idol. =)
Inte fel.... väldigt soft och trevligt.
Sen när vi kolla på idol, så dök Johannes och Elin upp, hade med sig lite käk till sig,kollade på idol, o var med i gemenskapen. Vilket gjorde att i den långa pausen på idol, så fick jag alla dessa 3 att hjälpa mej att möblera om =) Gött, blev mycket skönare och luftigare i rummet nu. =)

Lördagen bestog av att jag på förmiddagen fixade det sista i lägenheten, och greja... och hade min lilla kvalitétstid för mig själv. Skönt och bra.
Kvällen, blev det ungdomsmöte, där jag spela piano. och sedan monas café. Inte fel. Träffade Isak som var hemma hos sin familj på besök. Kärt återseende. väldigt kul. =)

Söndagen (idag då) Gudstjänst, K-valley tripp  till min föräldrar, där även min morbror o moster, och min kusin med sina 2 barn var hemma o käka. Kul o trevligt. Dessa små mulatta barn alltså..... så söta så man vill bara äta upp dem. haha..
Det blev en väldigt trevlig stund i K-valley. =) Hälsade även på mormor. Underbart.
Åkte ganska så senare än vad det var tänkt från Kristdala. Och det gjorde att jag kom till 2:a perioden på hockeyn, men det var lika kul ändå..  De hade ändå inte blivit några mål under 1:a. :D

Men kul att komma in i hallen igen, när det är så mycket folk som är så hängivna. haha.. Det är väldigt kul att stå där, o så har man folk (karlar) bakom sig, som säger sina synpunkter precis hela tiden, om Ik-spelarna och om spelet. haha..
Efter denna vistelse så handla jag o Johanna på maxi, ganska kul att gå där inne idag. haha..
Sen hem o lämna mina grejer o sen till Johanna o lämna hennes grejer. O kolla på hennes sjukt söta kattunge!
Liten snabbvisit hos Adam, och sen hem. Verkligen skönt att komma hem och koppla av innan sängen.

Nu i dagarna så är jag uppe tidigt och gör ett tidsfördriv på en kurs. En kurs som inte ger så mycket. men ja... får la duga.
Även en träff hos tandläkaren har jag hunnit me. hmmm... gick bra, bara att jag först gick till fel ställe. haha... så himla typiskt mig. Men hann i rätt tid till rätt ställe. =)
Ikväll blir en glöggafton, första glöggen för kvällen. Nice o gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0