Lördag

Denna dagen ett liv.  (Saltkråkan)
Ja denna dagen gjorde jag och min vän så att en annan vän fick ett liv. Okej, så drastiskt var det inte.. Vi gick till en man, och städade upp hans golv och diskade lite. En slags liten julklapp till honom. Han blev glad och nöjd på sitt sätt.
Och de kändes bra och uppskattande.  =)

Senare på dagen så träffade jag en av mina gamla vänner. Var så kul att träffa henne, vi har inte setts sen i somras. Så det var verkligen ett kärt återseende. :)
Drog en fika på ett café, med en annan familj också, trevligt trevligt.
Även en titt hem till mig...i mitt hem.

Är ju dock fortfarande genomförkyld, så ta det lugnt var en hög punkt på dagen framförallt kvällen. Så ja.... ser på filmer som går på tv:n. Dock inte nåt som är så speciellt kul, men går bra.  :)

Funderar starkt att lägga mig nu... så se om jag kan sova lika länge som jag gjorde natten innan...

Hej hopp, hoppas du mår bra o känner dig välsignad!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0