daaaahhhh... gaaahhhh

Undrar egentligen vad detta inlägg kommer handla om... jag sitter bara o skriver nu.
Är lite arg, o frustrerad... hmm... (så pass opp, på ett konstigt inlägg. :) 
Nämen, jag vet inte ibland.... Kan bli så arg på mig själv på olika saker, hur jag kan vara eller så.
Ibland kanske jag vill vara på ett annat sätt, som jag inte är.... daaahhh....
Ibland känner jag bara att jag vill vara någon annanstans, lågt bort från detta nuet jag har nu....   Finnas till o  göra något  som är bra. Känner glädjen,lusten,kärleken bland människor, mm..
(Samtidigt är jag tacksam över att vara den jag är, och så som jag är... o tacksam för de männsikor jag har i mitt liv, som faktiskt gör mitt liv. Du som läser får inte tro något annat.... )
Men känns de bara som att man vill bort från allt o försvinna...

Näe, orka skriva mer nu.... ska inte plåga min bloggläsare mer...
Ska stänga av datorn och lägga mig. Och be en bön. Och vakna med ett gott humör imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0